semigfalla

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Hopplösa jag..

Av semigfalla - 5 januari 2012 21:44

Jag är hopplös, haha!


För det första så ska jag börja skriva in dagens kalooriintag dagen efter, för det ändras alltid på kvällen innan jag lägger mig. Men jag är så galet uttråkad (är ledig och ensam hemma hela dagarna).. När inte en enda blogg har uppdaterats, när ingen skrivit något på facebook, när väggarna torkar och det inte finns ett skit på tv så måste jag ju göra någoting... Hehe..


I alla fall så åt jag kvällsmat ändå. Ångest? Ja. Egentligen vet jag inte varför jag har ångest. Jag kan lätt äta närmare 3000 kcal på en dag och att äta under 1300 är bra! Det jag tycker är jobbigt är att jag "sviker" mig själv och inte är stark nog att stå emot.


Imorgon är det en dålig dag att följa ett matschema då jag först ska iväg och sedan ska på kalas, men på lördag ska jag göra ett nytt schema och äta 1300 kcal.


Hoppas det går bra för er!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:32


   

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:15

Hade nästan glömt bort att jag tänkte börja blogga här igen, hehe..   Har inte direkt något att säga om veckan. Varvar plugg med stallet ungefär. Diroma blev rädd för en traktor nr vi red ut i söndags. Tyckte det var lite läskigt, men försökte at...

Av semigfalla - 28 februari 2012 21:14

Hej mina vänner! Finns ni kvar? Ja, min nya blogg där jag var jag funkade inte alls. Har verkligen saknat den här bloggen.. Anledningen till att jag tröttnat lite på den här bloggen var att jag kände att den inte riktigt handlade om det den var tänkt...

Av semigfalla - 15 februari 2012 08:54

  http://johannaaspelin.bloggplatsen.se

Av semigfalla - 14 februari 2012 12:24

Det blev ingen ny blogg igår, kunde verkligen inte komma på vad den ska heta hehe..   Min fina sambo har åkt på magsjuka nu och stackaren har spytt mellan 19 på kvällen och 05 på morgonen. Såklart så kunde inte jag heller sova då. Moderkänslorna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards