semigfalla

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

1 februari

Av semigfalla - 1 februari 2012 21:55

Halloj vänner!


Idag har jag tagit ett beslut som jag tänkt på länge, trots att jag inte är speciellt gammal. Har mått dåligt under hela min tonår och trivs inte alls. Men jag måste gå ner i vikt, mycket. 70 kg är målvikten, det betyder att jag måste gå ner ca 20 kg. Gärna så fort som möjligt.


Jag har bestämt mig, jag har tänkt i ungefär 5 år, jag ska tänka ännu mer, jag har läst på om komplikationer.


Men först måste 20 kg bort. Måste säga att det känns skönt att ha något att sträva mot. Det här är något jag verkligen vill.


Annars då? Jo, jag har varit i skolan en stund idag. Mår helt okej, antagligen pga medicinen, men vilar i alla fall. Har varit hos veterinären med lillmissen. Fick konstaterat att han har ont i magen (vilket jag redan hade fattat, därför vi var där ju......) och fick punga ut 1500 kr för undersökning och blodprov. Härligt.. Det är i alla fall skönt att veta att alla hans värden är bra, men 1500 hade jag kunnat lägga på något mycket roligare.


Annars har det inte hänt något sedan sist. Lever världens tråkigaste liv just nu hemma i soffan. Släpar mig till skolan ett par timmar när jag måste men sitter mest och försöker hålla mig vaken..

 
 
M

M

1 februari 2012 22:41

Vill också gå ner 20 kg. Får försöka nöta ett i taget. Tålamod är tyvärr nåt jag har lite av. Heja heja oss nu!

http://www.metasblogg.blogg.se

 
Hanna

Hanna

3 februari 2012 10:30

Vad är det du har bestämt dig för?:) 20 kg ska bort här oxå för övrig! Och tålamod har jag inte, så vi får ju se hur det går><

http://hannashusdjur.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:32


   

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:15

Hade nästan glömt bort att jag tänkte börja blogga här igen, hehe..   Har inte direkt något att säga om veckan. Varvar plugg med stallet ungefär. Diroma blev rädd för en traktor nr vi red ut i söndags. Tyckte det var lite läskigt, men försökte at...

Av semigfalla - 28 februari 2012 21:14

Hej mina vänner! Finns ni kvar? Ja, min nya blogg där jag var jag funkade inte alls. Har verkligen saknat den här bloggen.. Anledningen till att jag tröttnat lite på den här bloggen var att jag kände att den inte riktigt handlade om det den var tänkt...

Av semigfalla - 15 februari 2012 08:54

  http://johannaaspelin.bloggplatsen.se

Av semigfalla - 14 februari 2012 12:24

Det blev ingen ny blogg igår, kunde verkligen inte komma på vad den ska heta hehe..   Min fina sambo har åkt på magsjuka nu och stackaren har spytt mellan 19 på kvällen och 05 på morgonen. Såklart så kunde inte jag heller sova då. Moderkänslorna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards