semigfalla

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

6 januari

Av semigfalla - 6 februari 2012 10:48

Hej på er!


Uppdateringen är seg här, men det finns en anledning...


I det senaste inlägget jag skrev så skrev jag om min hemska otursdag och jag trodde verkligen inte att det kunde bli värre efter det. Alltså enda sedan i början av januari har jag varit sjuk i halsfluss, ätit penicillin, varit förkyld osv osv. Vad kan möjligtvis vara värre liksom? Jo, magsjuka.... Självklart så åker jag på det också.


Mår i alla fall bättre nu. Igårkväll fick jag i mig en ipren, tog en dusch och fick i mig ungefär 1 dl yoghurt. Sedan har jag fått sova hela natten och inte spytt på 15 timmar.


Egentligen vet jag att det kanske var dumt att väga mig i morse. Eftersom jag spytt som en tok och endast fått i mig 1 dl på ett dygn så var det ju självklart att jag hade gått ner, men att jag också kommer gå upp allt igen så fort jag tuggar på något ungefär. Men jag kunde inte hålla mig... - 5,4 kg slutade det på och jäklar vad skönt det kändes!


Nu blir min utmaning att hålla mig kvar under 90 när jag börjar äta igen. Vill aldrig mer dit och jag hoppas verkligen att det är möjligt!

 
 
Hanna

Hanna

6 februari 2012 13:33

sv: ja! snabbt som tusan ska det gå, helst ska man kunna gå och lägga sig och sen vakna upp och bara tada!!! ;D

Tråkigt med magsjuka! Hoppas så innerligt att vi här hemma slipper. Inte kul att ligga och spy med 2 månaders bebis inte:/

Krya på dig!

http://hannashusdjur.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:32


   

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:15

Hade nästan glömt bort att jag tänkte börja blogga här igen, hehe..   Har inte direkt något att säga om veckan. Varvar plugg med stallet ungefär. Diroma blev rädd för en traktor nr vi red ut i söndags. Tyckte det var lite läskigt, men försökte at...

Av semigfalla - 28 februari 2012 21:14

Hej mina vänner! Finns ni kvar? Ja, min nya blogg där jag var jag funkade inte alls. Har verkligen saknat den här bloggen.. Anledningen till att jag tröttnat lite på den här bloggen var att jag kände att den inte riktigt handlade om det den var tänkt...

Av semigfalla - 15 februari 2012 08:54

  http://johannaaspelin.bloggplatsen.se

Av semigfalla - 14 februari 2012 12:24

Det blev ingen ny blogg igår, kunde verkligen inte komma på vad den ska heta hehe..   Min fina sambo har åkt på magsjuka nu och stackaren har spytt mellan 19 på kvällen och 05 på morgonen. Såklart så kunde inte jag heller sova då. Moderkänslorna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards