semigfalla

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Trött på det här

Av semigfalla - 6 februari 2012 16:34

Ligger i sängen och smuttar på en flaska med vätskeersättning och är allmänt deprimerad. Har fått svar på mina odlingar och mina bakterier i halsen är inte resistenta, vad som menas med det vet jag inte riktigt men jag antar att det är bra. Jag är trött på att känna mig hjälplös och svag. Det här året skulle bli mitt år och så börjar det med att jag är sjuk hela januari och antagligen i alla fall en bra bit in i februari också... Skolan orkar jag inte ens tänka på, men paniken växer. Har missat alla föreläsningar vilket är allt annat än bra. Håll tummarna för att jag blir frisk snart!

 
 
Josefin

Josefin

7 februari 2012 06:03

sv: små detaljer ändras alltid under dagen, men annars försöker jag följa så gott jag kan, har så mycket att göra, speciellt plugg, så jag måste försöka strukturera upp mig för att hinna.

http://sameoldstories.blogg.se

 
Josefin

Josefin

7 februari 2012 13:35

sv: usch, det är verkligen en stressig tid :/

http://sameoldstories.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:32


   

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:15

Hade nästan glömt bort att jag tänkte börja blogga här igen, hehe..   Har inte direkt något att säga om veckan. Varvar plugg med stallet ungefär. Diroma blev rädd för en traktor nr vi red ut i söndags. Tyckte det var lite läskigt, men försökte at...

Av semigfalla - 28 februari 2012 21:14

Hej mina vänner! Finns ni kvar? Ja, min nya blogg där jag var jag funkade inte alls. Har verkligen saknat den här bloggen.. Anledningen till att jag tröttnat lite på den här bloggen var att jag kände att den inte riktigt handlade om det den var tänkt...

Av semigfalla - 15 februari 2012 08:54

  http://johannaaspelin.bloggplatsen.se

Av semigfalla - 14 februari 2012 12:24

Det blev ingen ny blogg igår, kunde verkligen inte komma på vad den ska heta hehe..   Min fina sambo har åkt på magsjuka nu och stackaren har spytt mellan 19 på kvällen och 05 på morgonen. Såklart så kunde inte jag heller sova då. Moderkänslorna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards