semigfalla

Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

25 januari

Av semigfalla - 25 januari 2012 18:30

Hej på er!


Idag är en bra dag. Trots att jag åt godis i förrgår och att gårdagen slutade i katastrof, typ, så stod det ett litet minus på vågen i morse. Överlycklig blev jag! Idag har än så länge varit en riktigt bra matdag. Kesella med fullkornsflingor till frukost, tofisk med keso och fetaost (tråkig mat, jag vet.. Men så snabbt, enkelt och faktiskt jättegott!) och fruktsallad med äpple, apelsin, hallon, björnbär, gojibär och havtorn till mellis.


Nu var det ett par timmar sedan jag åt så är riktigt hungrig. Kycklingfilérna, potatisen (till sambon) och morötterna (till mig, hehe) står i ugnen och det vattnas i munnen. Jäklar vad hungrig jag är! Till det blir det sallad och en kall sås gjord på creme fraiche och kryddor.


Har haft kursstart idag också. Pedagogik: möte mellan människor. Vet inte riktigt vad jag ska tycka, det verkar intressant men det känns som att det kommer bli en tuff kurs.


Nu plingade klockan i köket, MAT!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:32


   

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:15

Hade nästan glömt bort att jag tänkte börja blogga här igen, hehe..   Har inte direkt något att säga om veckan. Varvar plugg med stallet ungefär. Diroma blev rädd för en traktor nr vi red ut i söndags. Tyckte det var lite läskigt, men försökte at...

Av semigfalla - 28 februari 2012 21:14

Hej mina vänner! Finns ni kvar? Ja, min nya blogg där jag var jag funkade inte alls. Har verkligen saknat den här bloggen.. Anledningen till att jag tröttnat lite på den här bloggen var att jag kände att den inte riktigt handlade om det den var tänkt...

Av semigfalla - 15 februari 2012 08:54

  http://johannaaspelin.bloggplatsen.se

Av semigfalla - 14 februari 2012 12:24

Det blev ingen ny blogg igår, kunde verkligen inte komma på vad den ska heta hehe..   Min fina sambo har åkt på magsjuka nu och stackaren har spytt mellan 19 på kvällen och 05 på morgonen. Såklart så kunde inte jag heller sova då. Moderkänslorna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards