semigfalla

Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

27 januari

Av semigfalla - 27 januari 2012 09:22

God morgon på er!


Det blev en spontan roadtrip till och från Arlanda igår för att hämta en jobbarkompis till sambo. Självklart så började det snöa som tusen vilket gjorde att det tog typ 4,5 timmar (tar ca 3 timmar att åka fram och tillbaka i vanliga fall) att åka. Men det var mysigt i alla fall.


Eftersom vi var ute på vägarna som blev det dålig mat på kvällen, men jag försökte tänkte smart. En GI-burgare på MAX blev det. Utan pommes och utan dricka. Helt okej va? Hamburgare från sådana ställen är väl aldrig bra men nu var det ju i alla fall mörkt bröd vilket känns lite bättre. Och att jag skippade pommes är en stor grej, för jag ääääääääääälskar pommes...


Nu kör vi på idag istället. Ny matdag! Sambo T fyller år idag så lite fira blir det ikväll. Ska åka i väg och göra lite ärenden, bl.a köpa en matta och en födelsedagspresent till T. Imorgon kommer lite släkt och jag ska göra smörgåstårta. Några bakverk blir det inte! Hoppas dom inte tycker det är allt för tråkigt.. Kanske ska köpa lite kakor eller något bara. Men finns det sötsaker måste jag kämpa hårdare, det är så mycket lättare när det inte finns.


Nu ska jag ta tag i dagen. Betala räkningar och måla står först på schemat!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:32


   

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:15

Hade nästan glömt bort att jag tänkte börja blogga här igen, hehe..   Har inte direkt något att säga om veckan. Varvar plugg med stallet ungefär. Diroma blev rädd för en traktor nr vi red ut i söndags. Tyckte det var lite läskigt, men försökte at...

Av semigfalla - 28 februari 2012 21:14

Hej mina vänner! Finns ni kvar? Ja, min nya blogg där jag var jag funkade inte alls. Har verkligen saknat den här bloggen.. Anledningen till att jag tröttnat lite på den här bloggen var att jag kände att den inte riktigt handlade om det den var tänkt...

Av semigfalla - 15 februari 2012 08:54

  http://johannaaspelin.bloggplatsen.se

Av semigfalla - 14 februari 2012 12:24

Det blev ingen ny blogg igår, kunde verkligen inte komma på vad den ska heta hehe..   Min fina sambo har åkt på magsjuka nu och stackaren har spytt mellan 19 på kvällen och 05 på morgonen. Såklart så kunde inte jag heller sova då. Moderkänslorna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards