semigfalla

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

31 januari

Av semigfalla - 31 januari 2012 09:18

Hej på er vänner!


Här har ni en trött och arg tjej. Som ni som kikar in här då och då säkert redan vet så har jag varit sjuk i ett antal veckor nu. För ca två veckor sedan fick jag i alla fall konstaterat att det är halsfluss jag har, alltså hemska streptokockerbekterier... Fick penicillin som jag skulle äta i tio dagar. Mådde hur bra som helst under de dagarna och tog det kanske inte så lugnt som jag borde ha gjort. Två dagar efter att kuren var avslutade så fick jag i alla fall ont igen. Gick tillbaka till läkaren och mycket riktigt så hade det kommit tillbaka. Det är tydligen ganska ovanligt så fick lämna odlingar och massa prover och fick en ny sorts penicillin. Vad roligt! Eller inte...


Vikten står stilla. Jag skulle från början börja träna på gymmet med personlig tränare den 9 januari, men det funkar ju inte när jag är så här. Jag blir så frustrerad för jag vill verkligen ta tag i det här nu! Försöker tänka på maten men allt känns så himla hopplöst. Jag har inte tid att missa så här mycket i skolan heller..


Nu till något som är lite roligare. Vi börjar verkligen få ordning här hemma! En ny garderob är uppe i sovrummet och gamla tv:n har fått ta palts där inne nu också. Egentligen vill jag inte ha en tv där men vill inte slänga den eller göra mig av med den heller. Det är ju en tv liksom. Vi har alltså köpt ny, större tv till vardagsrummet och den är grym! Nu är det bara lite småfix kvar innan det är så perfekt som det kan bli här!

 
 
Tackan

Tackan

31 januari 2012 10:17

oj oj krya på dig och var rädd om dig. Se till att bli ordentligt frisk inna du börjar träna :-9

http://www.farhuset.blogg.se/far

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:32


   

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:15

Hade nästan glömt bort att jag tänkte börja blogga här igen, hehe..   Har inte direkt något att säga om veckan. Varvar plugg med stallet ungefär. Diroma blev rädd för en traktor nr vi red ut i söndags. Tyckte det var lite läskigt, men försökte at...

Av semigfalla - 28 februari 2012 21:14

Hej mina vänner! Finns ni kvar? Ja, min nya blogg där jag var jag funkade inte alls. Har verkligen saknat den här bloggen.. Anledningen till att jag tröttnat lite på den här bloggen var att jag kände att den inte riktigt handlade om det den var tänkt...

Av semigfalla - 15 februari 2012 08:54

  http://johannaaspelin.bloggplatsen.se

Av semigfalla - 14 februari 2012 12:24

Det blev ingen ny blogg igår, kunde verkligen inte komma på vad den ska heta hehe..   Min fina sambo har åkt på magsjuka nu och stackaren har spytt mellan 19 på kvällen och 05 på morgonen. Såklart så kunde inte jag heller sova då. Moderkänslorna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards