semigfalla

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av semigfalla - 7 februari 2012 16:07

Hej på er!

Nu är det slut på gnäll här i bloggen, för idag, mitt i allt elände, är jag så otroligt glad att det inte går att beskriva med ord.


Jag har hållt på med hästar mycket förut när jag var yngre men slutade tyvärr när alla mina kompisar slutade. Ni vet hur det är när man är i 14-års åldern, kompisarna kändes i alla fall viktigare då. Har ångrat det beslutet lääääääänge kan jag säga för hästar är underbara djur.


Jag såg i alla fall en annons på blocket där en tjej sökte medryttare till sin häst och jag tänkte att varför inte skicka ett mejl. Trodde aldrig hon skulle vara intresserad eftersom det var så länge sedan jag red eller höll på med hästar, men nej, hon hörde av sig och var intresserad. Förstår ni vilken känsla?!?


På lördag ska jag åka och provrida och efter det är jag antagligen medryttare åt ett tinkersto på 6 år. Det är verkligen en dröm som går i uppfyllelse alltså, en dröm jag haft sedan jag var pytteliten!


Så nu kommer det bli lite hästsnack här i bloggen också. Hoppas ni gillar det! Kanske är det någon av er som har häst eller håller på med hästar som vill utbyta erfaranheter med mig? Jag har som sagt inte ridit på länge men tjejen (eller tanten, har ingen aning om jag ska vara ärlig) som äger hästen har varit ridlärare så hon hade inget emot att hjälpa mig lite i början. Mina gamla kunskaper lär ju ligga någonstans i bakhuvudet.


Otroligt glad är jag i alla fall. Hoppas verkligen att det går bra på lördag och att jag funkar ihop med hästen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards