semigfalla

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Gott nytt år!

Av semigfalla - 31 december 2011 13:28

Hej på er! (om någon fortfarande är kvar dvs, hehe.. Har varit rätt dött här)


Jag har haft en underbart bra jul och försökt att släppa alla tankar om kalorier och fett. Har träffat många fina släktingar och fått mycket bra julklappar! Har också kommit en liten bit här hemma med målningen. Hallen är snart klar och efter det går jag in på arbets"rummet" och sedan vardagsrummet. Egentligen så är hallen, arbetsrummet och vardagsrummet typ samma rum eftersom det är så litet här men ska försöka dela upp det lite bättre nu.


Idag är sista äta-vad-fan-jag-vill-dagen och imorgon ska jag ta tag i mig själv igen. Inga nyårslöften, för har aldrig någonsin hållt ett. Det blir vägning (vi har fått en väg så äntligen kan jag väga mig! Blir kanske lite lättare då) och mätning imorgon och så ska jag börja fylla i viktklubb igen. Ser fram emot en nystart faktiskt, och en snygg kropp till sommaren ;)


Jag och sambo har bestämt att fira nyårsafton själva här hemma i år. Nyblivna sambos och nyförlovade som vi är så måste jag säga att jag känner mig lite nykär, så en romatisk kväll i soffan med god mat och vin känns helt på sin plats.


Önskar er alla ett Gott nytt år! Imorgon tar vi nya tag här, hur ser det ut hos er? Ska bli kul att ta upp bloggen igen och få lite respons.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:32


   

Av semigfalla - 1 mars 2012 21:15

Hade nästan glömt bort att jag tänkte börja blogga här igen, hehe..   Har inte direkt något att säga om veckan. Varvar plugg med stallet ungefär. Diroma blev rädd för en traktor nr vi red ut i söndags. Tyckte det var lite läskigt, men försökte at...

Av semigfalla - 28 februari 2012 21:14

Hej mina vänner! Finns ni kvar? Ja, min nya blogg där jag var jag funkade inte alls. Har verkligen saknat den här bloggen.. Anledningen till att jag tröttnat lite på den här bloggen var att jag kände att den inte riktigt handlade om det den var tänkt...

Av semigfalla - 15 februari 2012 08:54

  http://johannaaspelin.bloggplatsen.se

Av semigfalla - 14 februari 2012 12:24

Det blev ingen ny blogg igår, kunde verkligen inte komma på vad den ska heta hehe..   Min fina sambo har åkt på magsjuka nu och stackaren har spytt mellan 19 på kvällen och 05 på morgonen. Såklart så kunde inte jag heller sova då. Moderkänslorna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards