semigfalla

Alla inlägg den 17 november 2011

Av semigfalla - 17 november 2011 23:41

Ska jag vara ärlig så är inte allt en dans på rosor just nu. Jag är trött i huvudet och har aldrig haft såna här vidriga smärtor i magen så här länge förut. Var helt säker på att det var mensvärk först men nu vet jag inte. Det som började som mensvärk har nu gått över till någon form av färstoppning för jag kommer inte ens ihåg när jag gjorde nummer två sist. Och det gär så jävla ont! Funderar på att ringa sjukvårdsupplysningen imorgon om det håller i sig. Är det någon av er som känner igen sig kanske? Smärtan går liksom inte att förklara, det gör bara vidrigt ont på ett konstigt sätt. Maten funkar så där. Är fortfarande utan dator vilket gör att jag måste fylla i viktklubb bia mobilen och det orkar jag inte längre, det har gjort att ajg nästan slutat bry mig. Jag har inte spårat ur helt utan försöker hålla mig i skinnet. Har blivit lite nötter på kvällarna och lite glass idag men det är allt. Är faktiskt inte speciellt sugen på socker utan det är suget efter något att tugga på på kvällen framför tvn som är värst. Imorgon är jag ledig, då försöker vi med nya tag!

Av semigfalla - 17 november 2011 10:51

Har en riktigt mysig morgon. Vaknade till strax före sju när sambo gick upp, men insåg snabbt att jag faktiskt var ledig så somnade om och vaknade vid nio. Underbart! Har ätit frukost framför nyhetsmorgon, tagit en dusch och nu har jag placerat mig i soffan framför Efter tio med en liten varm hårboll i knät. Det är riktigt kallt ute och jag mår fortfarande inge vidare. Smärtorna i magen är hemska... Så promenaden jag hade tänk ta uteblir. Om några timmar ska jag åka hem till mamma och vara barnvakt åt min underbara lillebror.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards